Usługi nie są skierowane do konsumentów (użytkowników końcowych), lecz wyłącznie do klientów biznesowych / komercyjnych.

Simulcasting: Przesyłaj strumieniowo do Facebooka na żywo i do YouTube na żywo w tym samym czasie

W dzisiejszych czasach jest tak wiele platform wideo, a nadawcy chcą, aby ich wiadomość została przekazana za pośrednictwem dowolnego medium. Pojawienie się sieci mediów społecznościowych i niedrogie sieci dostarczania treści (CDN) napędzają trendy w produkcji strumieniowej wideo - a dzięki technologii simulcasting można tworzyć treści do dystrybucji do wielu miejsc docelowych online.

 

Co to jest Simulcasting?

Mówiąc wprost: Simulcasting to możliwość pobrania jednego strumienia wideo i jednoczesnego nadania go do wielu miejsc docelowych i / lub platform.

Większość nadawców korzysta z różnych platform dla różnych odbiorców i celów. Na przykład:

  • Facebook zapewnia dostęp do najszerszego grona odbiorców.
  • Jako druga pod względem wielkości wyszukiwarka na świecie , YouTube może być wykorzystany do przechwytywania globalnego ruchu wyszukiwania.
  • Twitter lub Periscope to najlepsze miejsce do relacjonowania najważniejszych wydarzeń i wydarzeń.

Simulcasting umożliwia nadawcom upraszczanie pracy kodowania i optymalizację zasobów sieciowych, a jednocześnie efektywne przesyłanie strumieniowe do dowolnego z tych miejsc docelowych jednocześnie.

Symulowanie przykładów strumieniowych dla dowolnej branży

Oto kilka przykładów branżowych zastosowań transmisji strumieniowych:

  • Nadawanie wiadomości.
  • Dom kultu i kościelne transmisje na żywo.
  • Wydarzenia na żywo, takie jak koncerty i pokazy nagród.
  • Relacja na żywo na żywo.

Na przykład nadawca wiadomości może chcieć uzupełnić swój regularny program emisji telewizyjnej (OTA), przesyłając najświeższe wiadomości w wielu sieciach społecznościowych. Konsumenci mogą wtedy zdecydować się na otrzymywanie alertów wypychanych na urządzenie mobilne, gdy tylko pojawią się ważne i ważne wiadomości.

W rzeczywistości badania wykazały, że częste alerty mobilne wysyłane za pośrednictwem sieci społecznościowych, takich jak Facebook i YouTube, szczególnie w przypadku dużych regionalnych wydarzeń informacyjnych, bezpośrednio zwiększają oglądalność konwencjonalnych programów informacyjnych OTA.

Transmisje na żywo i rynki sportowe na żywo, transmisja do jak największej liczby miejsc docelowych, jak największa możliwa ekspozycja treści online. To z kolei przyciąga większą liczbę widzów do tradycyjnego programowania OTA, co przekłada się na większe przychody z reklam dla nadawcy.

Transmisja na żywo na wiele platform i zmaksymalizuj swój wpływ

Skuteczne podejście do simulcastingu wymaga strategicznego wykorzystania wielu sieci społecznościowych. Zanim rozpoczniesz przesyłanie strumieniowe, zastanów się krytycznie nad platformami, z których korzystasz. Przede wszystkim upewnij się, że masz zasoby do zarządzania i monitorowania platform, które zdecydujesz się adoptować, dzięki czemu możesz pozostać na bieżąco z komentarzami i opiniami.

Dobrym pomysłem jest przesyłanie strumieniowe tylko na platformy, na których będziesz miał największy wpływ. Innymi słowy, tylko dlatego, że możesz iść gdziekolwiek, nie znaczy, że powinieneś . Udostępniaj miejsca docelowe, które mają sens dla odbiorców i treści. Może to być szkodliwe dla transmisji w niewłaściwym kontekście i może wywoływać niepożądane negatywne opinie.

Najważniejsze: nadawaj na własną stronę, najlepiej poprzez dedykowane serwery/usługi (stream360.pl). Social Media traktuj jako dodatek, jeżeli w ogóle chcesz je wykorzystywać.

Nadając na social media - to najbardziej ..im "robisz dobrze".

Odpowiedni kontekst dla twoich transmisji może się różnić w zależności od branży:

  • W przypadku wiadomości i sportu na żywo warto wybrać się do jak największej liczby miejsc docelowych, aby Twoje treści mogły dotrzeć do szerokiego zakresu populacji.
  • Domy modlitwy mogą tylko streamować do Facebooka i YouTube. Facebook oferuje dostęp do ogromnego przedziału wiekowego widzów, który jest idealny dla usług skierowanych do całych rodzin. Ponieważ YouTube jest tak wysoko wyszukiwany i jest dość niezależny od tożsamości jako platforma, transmisje sprawią, że twoje treści będą łatwiejsze do znalezienia.
  • Jeśli chodzi o wydarzenia na żywo, sport i wiadomości, platformy takie jak Twitter i Periscope mogą być przydatne do dzielenia się najważniejszymi wydarzeniami lub najświeższymi wiadomościami, ponieważ obracają się wokół aktualnych, krótkich i sensacyjnych wybuchów informacji. Jednak publiczność na tych platformach reaguje rzeczowo, więc może nie być najlepszym miejscem na twoje kazanie.
  • Istnieją również platformy, które koncentrują się na konkretnych odbiorcach lub branżach i mogą być wykorzystywane do docierania do widzów o takich samych zainteresowaniach. Na przykład Twitch, który jest przeznaczony dla odbiorców gier strumieniowych i e-sportowych, może być używany do transmisji na żywo i transmisji sportowych, ponieważ wielu z tych samych odbiorców jest zainteresowanych tą zawartością.

Dlaczego warto korzystać z oferowanych przez nas technologii do strumieniowania?

  • Jesteśmy ekspertami. Od 2001 zajmujemy się streamingiem. Jesteśmy liderem w branży transmisji strumieniowych w dowolnym miejscu, do każdego urządzenia - i technologia simulcast jest po prostu najnowszym rozszerzeniem tego wiodącego rynku.
  • Wsparcie techniczne. Niezależnie od tego, z czego korzystasz zapewniamy Ci całodobową pomoc techniczną, niezależnie od tego, gdzie jesteś na świecie.
  • W pełni konfigurowalny streaming. Możesmy dostosować technologię przesyłania strumieniowego do Twoich potrzeb i zastosowania. 

Bez względu na branżę i cele związane z przesyłaniem strumieniowym, możemy pomóc w dostarczaniu do wielu miejsc docelowych z większą łatwością, niezawodnością i niższym kosztem - i zmaksymalizować Twój wpływ na właściwych odbiorców w Internecie.